.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
17 واحد صنایع لبنی مازندران تعطیل شدند

مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی مازندران با اشاره به اینکه از 42 کارخانه صنایع لبنی استان، 17 واحد تعطیل شدند، گفت:‌ صنعت لبنیات همچنان غریب است و پشتیبان و حامی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس پرویز اردشیری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت:‌ صنعت لبنیات همچنان غریب است و پشتیبان و حامی ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 42 کارخانه صنایع لبنی استان، 17 واحد تعطیل شدند و برخی کارخانه‌ها هم با ظرفیت نصف و یا 20 درصد‌، کار می‌کنند.

اردشیری خاطرنشان کرد: در مجموعه این صنایع، 7 هزار نفر مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه بر مبنای نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت، کارخانجات شیر باید شیر را لیتری 630 تومان خریداری کنند، افزود:‌ تولیدات صنایع لبنی بر همین مبنا قیمت‌گذاری می‌شود در صورتی که شیر را بیشتر از 900 تومان خریداری می‌کنیم.

اردشیری با اشاره به اینکه 15 هزار تن علوفه برای مازندران در نظر گرفتند که فقط 10 هزار تن جذب شد، گفت: ‌با فرض جذب کامل این سهمیه، دامداران، قیمت تمام شده شیر را 892 تومان اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی در این زمینه باید حامی ما باشد اما هیچ سرپرستی نداریم.

اردشیری با اشاره به اینکه دامداران نسبت به کارخانه‌داران، طیف وسیعی از اجتماع را تشکیل می‌دهند و اینطور در اذهان القا کرده‌اند که از قشر خوب، مستضعف و مظلوم هستند، اظهار داشت: اما کارخانه‌دارها را افرادی فانتزی، اتوکشیده و از غرب برگشته نشان می‌دهند در صورتی که کارخانجات لبنی بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی مازندران با بیان اینکه نگاه درستی به سرمایه‌گذار و کارآفرین نداریم، تصریح کرد:‌ در کشورهای توسعه یافته، کارآفرینان، محترم‌ترین افراد در جامعه هستند اما در کشور ما اگر فردی هزار شغل ایجاد کند می گوییم سرمایه دار است و از کجا آورده است، به زحمتی که کشیده شده توجه نمی‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد 31 خرداد 1391
خوشا بحال دولتمردان با سواد ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.